online store Veelgestelde vragen
top of page

Veelgestelde vragen

Bijgewerkt op: 22 feb.

Bedankt dat je contact met ons hebt genomen.


Hieronder vind je alvast antwoord op de meest gestelde vragen:


Heb je een voucher en wil je reserveren?

Je kunt je reservering direct maken in ons reserveringsysteem (www.racepark.nl), hier zie je welke tijden er (nog) beschikbaar zijn en kun je jouw tijd vastleggen.

Bij het afrekenen, kun je je vouchercode invoeren als kortingscode,

zodat je korting wordt verwerkt.

Voor meer informatie omtrent vouchers zie hier een instructievideo:: www.racepark.nl/vouchers


Telefonische bereikbaarheid

Wij hebben geen telefonist(e) in dienst en kunnen mede daardoor onze prijzen laag en aantrekkelijk houden.

Indoor Simracen is bij ons dan ook (veel) goedkoper dan bij andere aanbieders!

We streven ernaar om binnen 1 werkdag op jouw e-mail te reageren.

Je kunt ook altijd op deze e-mail reageren in het geval je extra informatie wil toevoegen of ontvangen.


Aantal deelnemers wijzigen

Dit kan kosteloos tot 1 dag voorafgaand aan je bezoek. Je kunt dit doen door middel van de link (View/Change Booking) in je reserveringsbevestiging.


Betalen op factuur

Alle reserveringen worden door ons reserveringssysteem online afgehandeld, je kunt onder andere betalen via iDEAL en PayPal. Je ontvangt automatisch een factuur.

Voor grote gezelschappen van meer dan 18 personen kunnen we indien gewenst de betaling via factuur doen. Neem in dat geval gerust even contact met ons op via de mail.


Met vriendelijke groet,

Team Race Park




bottom of page